gymnasieval..?

hejsan, dagen har gått relativt snabbt, och just nu är jag supertrött! Hade styrketräning på idrotten, vilket jag iofs ääälskar, och när jag kom hem körde jag först Silver och sen var jag ute och sprang med min syster och körde ännu lite styrka. Behöver komma i form igen, saknar den där känslan av att vara tränad! :)
Fick mina skriftliga omdömen idag i skolan med, nådde målen i allt & endel ämnen var jag faktiskt förvånansvärt bra i, hihi lite stolt :D
Har också suttit och kollat olika gymnasieval, inte så långt kvar till sommarlovet & sen har man inte så lång tid på sig att välja. Har alltid varit inne på Estetiska programmet, men helt plötsligt blir jag lite tveksam, har kollat på It & Data, Humanistiska och liiite på Naturvetenskap-Geografi. Jag vet inte, har inte en aning!
Nu ska jag iallafall sova, har simhall imon, inte taggad alls menmen!
bild i repris för jag sitter på pappas data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0