hemma!

nu är jag tillbaka i Sverige igen, usch vad kallt det var när man kom ifrån varma Florida! Har iallafall haft det väldigt bra där borta på andra sidan Atlanten, och åker gärna tillbaka :) 
kom hem runt tre-tiden idag, och har packat upp och fixat lite med läxor och så sen dess. Hade tänkt mig att lägga upp bilder på det jag köpte imon, och sen lägga in någon bild i varje inlägg, har så många bilder. 
Om ni är vän med mig på facebook så lägger jag in alla där, förhoppningsvis imon! :D
Nu ska jag gå och försöka sova, måste orka med dom sista fyra dagarna i skolan nu.. Inte så taggad precis, tidsomställningen gör en ju inte mer taggad på skolan menmen! Lite mer än ett år kvar nu bara, sen är grundskolan över!
Medieval times-middag & tornerspel som på medeltiden. Var där när vi var i Orlando!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0