muusik

halloj! :)
sitter just nu och lyssnar på en massa bra musik, ska få några nya låtar till mobilen imon med!
Dagen har varit bra, har varit på Paradiset idag, i nybro. Helt okej dag, förutom fysiken men annars så. Pratade lite med Kewin(en kompis) i bussen också, inte träffat han på ungefär en månad så det var kul att prata lite! Tyvärr ble det bara några minuter för att jag skulle gå av, men vi får väl prata nån annan gång med!
Imon är det torsdag, inte så många lektioner vilket är skönt, och så har vi ju idrott med! det är det bästa med skolan. När jag kom hem så fixade jag hästarna och sen har jag gjort matteläxan och kollat Glee, och bilder och sånt kommer i helgen istället, jag hinner inte med att redigera dom nu i veckan.
Nu ska jag lyssna lite till på musik & sen ska jag nog sova, eller nåt sånt.
en riktigt bra låt!

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: alltså, det är olika från person till person, en dels skinn där vid piercingen, håller, går alltså inte sönder, en dels gör det, kroppen kan stöta bort det, men det är som sagt från person till person :)

2011-03-09 @ 22:45:19
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0