navelpiercing, check!

känns som att jag bloggar ganska sent, eller här i USA är klockan 9.42 på kvällen så här är det inte så sent. 
Ja, nu är det sista kvällen här i huset i Kissimme, tyvärr! :(
Det har varit jättebra här, och huset är jättefint så det känns sådär att åka hem på måndag, ska ju till Miami igen först. Fast det ska ju ändå bli kul att komma hem, men vädret hemma är ju inget man längtar efter!
Iallafall, piercade ju naveln ikväll.. ;) Om jag ska va ärlig så trodde jag inte att det skulle göra så ont, jag antar att det inte är nånting jämfört med att pierca sej i t.ex. tungan och så men jag tyckte det kändes! Antar att jag är ganska känslig då, kanske? Dom piercade med en nål, vet inte om dom gör det hemma? Tog nålen och gjorde ett hål med, oooh det kändes när dom gjorde det.. En stund efter kände jag mig helt yr och mådde lite illa, och blev jätte varm, och sen fick jag ju ont i naveln med, men just nu är det bra och är super nöjd med hur det blev! Vill man va fin så får man lida pin, right? ;)
Nu ska jag nog gå och sova snart, måste upp ganska tidigt för vi ska vara klara med allt innan klockan tio imon så.
Vi får se hur det blir med bloggningen i helgen, det är ju inte säkert att det finns nån internet anslutning på hotellet där vi ska bo, jag kommer blogga så snabbt jag kan när jag kommer hem på måndag, runt ett-tiden tror jag.
Hoppas att Isabell kommer blogga lite så länge, funderar på att fixa nåt tidsinställt, men vet inte vad jag ska skriva i dom så tror inte att jag gör det :)

Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- tack så mycket :)

2011-03-04 @ 10:06:31
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: anna

tack så mkt :)

Kram

2011-03-04 @ 10:50:32
URL: http://kkuungh.blogg.se/
Postat av: marina

sv: tack :)

2011-03-04 @ 11:19:04
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0