plugg & hästar

Hej!
Som ni ser la jag ju in outfiten förut, så ska försöka göra det varje dag nu framöver, om det låter bra? ;)
Iallafall skrev jag ju igår att det kanske kommer bilder på det jag köpte i USA men ni får vänta ett tag till, eller tills imon antar jag.. Har inte haft tid idag, har haft mycket i stallet och varit tvungen att göra klart fysik läxa tills imon, och nu ska jag gå och städa upp sakerna från golvet på mitt rum, innan jag tänker krypa ner i sängen och lägga mig och kolla på Solsidan tills jag somnar :)
Som sagt var det ju skola igen idag, segaste dagen också. Helt okej trots det, trött var jag väl men aja!
en bild från 2009 när jag tävlar med min systers häst-Zingo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0