presentation Bella

Hej, jag är då den andra som driver denna bloggen, Isabella heter jag. Jag kallas för Bella, och så har mina klasskompisar ett smeknamn på Bellut men det används ganska sällan ;) Jag är också född 1996, och blev 15 år den 26 februari. Jag bor i en liten by utanför ett litet samhälle som ligger några mil utanför Kalmar i Småland. Vi har en ganska stor gård med stall och hagar, och vi har flera djur. Jag tävlar i ponnytrav och har gjort det sen år 2005, jag har 3 hästar som jag tränar och tävlar i ponnytrav och en ridhäst, ridhästen är en D-ponny som heter Monsun och jag köpte han i maj förra året. Lite mer info om mina hästar kanske ni får någon annan gång.
Även min syster tävlar i ponnytrav, därför har vi fler ponnytravare. Mina föräldrar har också några stortravare hemma.
Jag är också intresserad av foto, och fotograferar med en Nikon D3000 och jag har tre objektiv till den, mitt favorit är ett Sigma 70-300 mm m. autofokus & macro. Mer tillbehör till den är uv-skydd, väska & snart ett stativ.
Nu tror jag att ni vet tillräckligt om mig, så nu ska jag kolla på tv eller göra någon läxa. Är i Usa just nu, och ska åka hem härifrån på söndag.
Ha det bra allihopa,
en bild på mig & min häst Ravanelly Silver. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0