simhall & föräldrar möte

var ju i simhallen idag, klarade allting, förhoppningsvis slipper jag att åka en gång till! :)
efter skolan så var fixade jag stallet och vid klockan sex var det föräldramöte, om vår klassresa i nian. Gick väl bra.
Har inte gjort så mycket ikväll, inga läxor och så vilket är skönt! Imon blir det Nybro och sen är det två studiedagar, ska förhoppningsvis vara med lite roliga tjejer! :D & i helgen ska jag först fota på Majas hopptävling och på söndag ska jag till Kalmartravet och fota :)
modell: Arthur( vår grannes hund )
fotograf: jag
kamera: Nikon D3000+Nikkor 28-70mm

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

tjusigt! :)



Hur har din vecka varit?

2011-03-24 @ 19:50:22
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0