Sjuk!

Hej hej!

Som rubriken lyder har jag gått och blivit sjuk, ganska trist lär jag säga, men får vara hemma med govovven ialllafall :)
Imon får vi hoppas att jag är frisk, annars blir det nog skolan ändå, har ju ridning på kvällen och ska ha Nero så det får jag verkligen inte missa!

I lördags gick det faktiskt ganska bra med nero, borstade igenom honom regält och jobbade lite med sprutflaskan som han är så rädd för, och vi gjorde faktiskt framsteg! Även Ville fick en regäl genomborstning + stretch och massage, han stod så lungt och fint och bara njöt :)



Nero Kastanjegård ♥






Kommentarer
Postat av: Alexandra

krya på dig :)

2011-03-14 @ 14:42:57
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0