Presentation: Nizze

Hejsan! :D


Japp, ny blogg här på blogg.se som ni kanske märkt ;)
Vi som driver den heter Isabell och Isabella, två tjejer på 15 år som har brinnande intresse för djur och fotning. Ska inte skriva så mycket om båda två då jag egentligen inte alls känner Isabella.


Jag heter Isabell dårå men kallas för Nizze, är 96a alltså fyller jag 15 i år. Bor i en liten stad som heter sandviken med min mamma och hund i en liten 2 och en halva ganska nära stan, men vill väl egentligen ut ganska långt på landet både hon och jag. ;)
Rider på ridskola 1 gång i veckan i ponnygrupp men sa byta till storhäst snart då jag lär mig mer när jag rider dom.

Med min hund Chica tränar jag ganska mycket, hon är bara 8 månader så har inte kommit så långt men ska börja ställa ut henne lite smått och så småningom börja tävla i både agility och Freestyle :D


Slänger upp en bild på Chica lite snabbt innan jag ska åka och köpa mig nya ridhanskar + tapeter till rummet mitt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0