virserum

Hej, har nyss målat mina naglar och är så gott som klar nu.
Dagen har spenderats i Virserum tillsammans med resten av högstadiet, det var en utställning om våld och ett möbel museum. Var väl sådär ;) Roligast var iallafall bussresan hem!
Och jag och min kompis Emily(som jag driver bloggen Nikontjejerna med) har nu bestämt oss för att på ett eller annat sätt ska vi skaffa oss en foto studio så vi kan ta riktigt bra porträtt bilder! :D
Ledsen, men jag orkar inte blogga mer nu. Måste sova för jag är faktiskt sjukt trött och ska orka med en dag till i skolan imon, och det blir inte någon sovmorgon i helgen då det är komfa läsning på lördag & kyrka på söndag, otroligt trött på det nu!
"modell": Jag
fotograf: Jag
kamera: Nikon Coolpix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0